Osta paikallisesti – pidä alue vahvana

Tukemalla paikallisia, yksityisiä tai ketjuyrityksiä, autat omaa aluettasi pysymään vahvana ja elinvoimaisena. Tässä on muutama syy miksi näin kannattaa tehdä:

1. Laita raha kiertämään paikallisesti
Laita rahasi ostoksien kautta oman alueen yrityksiin, ystäväien ja naapureiden firmoihin. Sijoittamalla omalle alueelle, teet siitä vahvemman ja elinvoimaisemman Kirkkonummen pitämällä rahan liikenteessä paikallisesti.

Vahvistat Kirkkonummea jo pienelläkin muutoksella. Jokaisesta satasesta, jonka laitat paikallisiin yrityksiin, jää jopa 40 euroa kotikuntaasi. Pienikin muutos kulutustavoissasi Kirkkonummen hyväksi on yhteisöllemme arvokas sijoitus, joka kohentaa taloutta, auttaa luomaan työpaikkoja ja mahdollistaa kunnan kehityksen.

2. What Goes Around Comes Around
Englanninkielinen hyvä sanonta hyvän kiertämistä. Antamalla saat takaisin. Raha säilyy paikallisesti 2-3 kertaisena liikenteessä auttaen kaikkia liiketoiminta-aloja, jos ostat tuotteesi paikallisista yrityksistä.

3. Alueen elinvoima
Paikalliset yritykset ja yrittäjät pitävät alueen elinvoimaisena.

Olet ylpeä siitä, mikä tekee Kirkkonummesta ainutlaatuisen. Asukkaiden lisäksi paikalliset yritykset tekevät Kirkkonummesta uniikin. Varsinkin erikoiskaupat auttavat tekemään Kirkkonummesta omaleimaisen kunnan, jossa on ilo asua, harrastaa ja nauttia.

4. Yhteisöllistä hyvinvointia
Paikalliset yritykset palkkaavat paikallisia ihmisiä töihin kasvaessaan, maksavat paikalliset veronsa kunnalle ja koko toiminnallaan luovat uusia mahdollisuuksia Kirkkonummelle.

Paikallisten liikkeiden ja palveluiden tukeminen auttaa nuoria sekä työttömiä kirkkonummelaisia työllistymään. Lisätulojen avulla paikalliset yrittäjät voivat tarjota uusia työpaikkoja. Ehkäpä tunnetkin jonkun, joka etsii töitä.

6. Paikalliset yrittäjät välittävät Kirkkonummesta
Kun yrittäjä avaa liikkeensä, on hänellä ajatus tehdä siitä ammatti ja kenties kasvattaa sitä uusilla työntekijöillä ja uusilla palveluilla- se kaikki auttaa alueen kehittymisessä.

Paikalliset yrittäjät ovat omalla toiminnallaan sijoittaneet Kirkkonummen tulevaisuuteen. Kannusta niitä, jotka sen ovat uskaltaneet tehdä, ostamalla vaikkapa seuraavat synttärilahjat Kirkkonummelta tai valitsemalla paikallisen ravintolan vuosijuhlan kunniaksi. Kun sijoitat paikalliseen yritykseen, yritys sijoittaa toiseen paikalliseen ja näin raha lähtee kiertämään.

Voit ilmoittautua mukaan tällä lomakkeella, niin otamme teihin mahdollisimman pian yhteyttä ja lisäämme tietonne karttaan ja jäsenlistalle + teemme teistä ensimmäiset  päivitykset sosiaaliseen mediaan. Jäsenmaksu on joko 29€/mainos tai 69€/kk + alv. Kuukausisopimus jatkuu aina toistaiseksi kunnes jäsen päättää pitää tauon, sopimusta voi jatkaa taas uudelleen.

Tervetuloa mukaan!

Yhteyshenkilö(pakollinen)

Puhelinnumerosi (pakollinen)

Sähköposti (pakollinen)